Thursday 12 October 2017

Fidelity Alternativ Handelsnivåer


Bara nekad alternativnivå 3 Inlagd av gjord för handel den 2 februari 2012 (12:47 AM) Inte som att jag uppfyller något av kraven eller något (även om jag känner att jag har tillräckligt med kunskap som motsvarar ett års handel) men jag tror att alternativnivå 3 borde ha lägre krav. Faktum är att om det är något, bör säkrade satser komma efter möjligheten att sprida och handla långa sträckor. Varför Spreads ger dig möjlighet att säkra risken. Spreads gör att du kan bli delta-neutral. Detta, enligt min mening, är säkrare än en kontant säkrad satsning. Om du sätter på en tjurpridning är din nackdel begränsad av ett alternativ till ett lägre pris. Med en kontant säkrad sats är din nackdel inte begränsad alls. Ive ville ha gjort några bullbear-sprider men med den extra kommission som är involverad gör det det mycket svårare att göra det. Upplagt av papermaker67 den 02 februari 2012 (09:21) Jag hade en av mina kompisar registrera sig och de nekade honom också. Han har lika mycket erfarenhet som jag och förstår säkert mekaniken i handelsspridningar. Han stängde sitt konto och gick någon annanstans. Inlagd av David Dusseault den 02 februari 2012 (11:26) När du tittar på din ursprungliga mäklare ansökan från förra året ser jag dig söka efter nivå 2. Baserat på din historia med TradeKing och även informationen i din kontoansökan, tror jag inte L3 kommer att vara ett problem. Kan du snälla kontakta mig direkt så att vi kan få ett snabbt samtal och få det löst för dig Dave Dusseault VP, kundservice och mäklare Ops TradeKing Upplagt av efudd den 02 februari 2012 (11:55) Någonting, kontanter säkrade sätter bör komma efter möjligheten att sprida och handla långa sträckor. Varför Spreads ger dig möjlighet att säkra risken. Spreads gör att du kan bli delta-neutral. Detta, enligt min mening, är säkrare än en kontant säkrad satsning. Om du sätter på en tjurpridning är din nackdel begränsad av ett alternativ till ett lägre pris. Med en kontant säkrad sats är din nackdel inte begränsad alls. Mäklare tilldelar särskilda handelsstrategier till olika optionsnivåer enligt risken som en strategi exponerar för dem vid en kundens standard. Risken för mäklaren är inte alltid proportionell mot den risk som kunden tar. Risken för mäklaren med ett säkrade sätt skrivet av en kund mildras av kontanterna som säkerhet, så medan risken för kunden kan vara stor är risken för mäklaren begränsad, därför är denna strategi tillåten till en lägre nivå. Inlagd av gjord för handel den 2 februari 2012 (03:59 PM) Tja, med tanke på att jag handlar i ett kassakonto, antar Id att även om jag handlar en spridning, måste Id säkras kontant för min korta position. Allt jag vill göra är att undvika att debiteras för mer än 1 ben. Dave: Jag kontaktar dig. Jag antar e-post är det bästa sättet att komma i kontakt. Inlagd av treeHamster den 02 februari 2012 (04:37 PM) För många strategier gick jag bara fram och manuellt in i flera ben. Det fick dem att betraktas som separata order men samma effekt. Jag har nivå 3 nu men ändå bara använda regelbundna enskilda benbeställningar när som helst och bara springa med flera biljetter. Upplagt av optionsguy den 7 februari 2012 (10:44) Hävstångseffekt En stor del av denna diskussion saknas - DELVERAGE. Det är hävstången av en kort uppsättning spridning som måste övervägas. Med samma marginal kan du göra 20 x 20 sprickor, kanske till och med 40 x 40 sprider sig mot en kassaskyddad sats som du bara kan göra en gång. Vi har ett lager på 100, om du sålde en ATM-sats, så att 30-dagars 100-strejk sätts, skulle ditt marginalbehov vara 10.000. Vilket är kostnaden för 100 aktier vid 100. Nu om du gjorde en 5 poäng bred 20 x 20 kort sätta spridning (sälja 30-dagars 100 sätta och köpa 30 dagar 95 sätta). Detta skulle också ha ett krav på 10 000 marginaler (500 x 20). I det här fallet, som nu är äpplen till äpplen, är den korta spridningen naturligtvis mer riskabel. Du kan förlora hela marginalkravet om vid utgången av lagret hade 5 poäng gått ner och slutat under 95 slagkurs. Du antar att en nybörjare handlar om risken med alternativ som hävstång ger till marknaden. Skulle du någonsin säga att en kort sättning är mer riskabel än en täckt samtalsposition. Ett täckt samtal och ett kontantskyddat saldo har samma vinst - och förlustgrafik. Ett täckt samtal är en syntetisk likvärdig position till en kontantskydds kort sättning. Här är en blogg som förklarar detta begrepp i detalj. Synthesize cash-secured säljande Heres hur. Den totala marginalkostnaden för att placera ett täckt samtal eller en kassaskydd sätter in den hävstångseffekt som följer med optionshandel. Om du inte pratar om hävstångseffekt och du tittar på en 1x1 fempunkts brett korta spridningsserier som säljer en på kontantskyddad basis. Ja, jag håller med om risken är begränsad och definierad med spridningen. En liknande jämförelse skulle vara om du köper ett alternativ för ATM-samtal och betalar 4 eller 400 plus provision och du anger att det är mindre riskabelt än att köpa 100 aktier i ett aktiebolag på 100. Det mesta som du kan förlora med samtalet är betalt betalning plus provisionskostnad. Jag håller med det också. Bottom line, en jämförelse av alternativ strategier som inte innehåller hävstångseffekt är inte komplett. Hälsningar, strategier för flera benalternativ innebär ytterligare risker och flera provisioner och kan resultera i komplexa skattbehandlingar. Vänligen kontakta en skatterådgivare. Inlagd av Rusty den 14 mars 2012 (03:23) Jag har samma problem att bli godkänd för en nivå 3-handel som innehåller spridningar. Ive studerade alternativ på college och prenumerera på premium Motley Fool Options trades. Jag förstår deras affärer och strategier men kan inte replikera något av dem på grund av de restriktiva handelsvillkoren. Hur länge måste jag vänta på nivå 2 för att bli uppgraderad till nivå 3 Jag flyttade just min IRA från Fidelity och jag beklagar det. Idag ville jag skapa en tjurspridning baserad på en varsel (som i grunden ber mig att göra något jag ville ha i några veckor) så nu vill jag verkligen göra det men kan inte. Byter till Fidelity mitt enda alternativ Omkopplaren tog en månad förra gången och vill inte vänta så länge igen. Visar alla 10 forum inlägg Inte medlem Registrera dig nu till hellip Se vilka andra handlare gör Gör egna handlar offentliga Dela dina tankar om en handel Gå med eller starta en grupp Anslut till likasinnade handlare Läs handelstrategier från TradeKings-experter Senaste inlägg Bara en snabb fråga, hur pensionsfonder eller annat. Detta ämne behöver ses över i ljuset av f. Good Eftermiddag Muldiav: Ledsen för förseningen i ge. Kontrollera med din revisor, men som sagt sa jag: Jag stänger av mina cs igår klockan 2,85, gjorde 805.36 on. Fidelity hjälpprogram för alternativprogram. Vem som helst hade problem med att bli godkänd för alternativhandel över nivå 1 med Fidelity. Jag fortsätter fylla i appen som jag berättade för men bara godkännas för nivå 1. Jag pratade med en alternativhandlare där som sa att blanketten måste fyllas ut rightquot för att få högre nivåer. Vad gör det. visa mer Vem som helst hade problem med att bli godkänd för alternativhandel över nivå 1 med Fidelity. Jag fortsätter fylla i appen som I039m berättade men får bara godkänd för nivå 1. Jag pratade med en alternativhandlare där som sa att formuläret måste fyllas ut kvittera rightquot för att få högre nivåer. Vad betyder det? Det finns inga publicerade kontominimum som jag kan hitta för högre alternativnivåer. Bästa svar: Mäklare är väldigt krävande på det senaste som vem de ger högre nivå alternativ handel till. Jag har nyligen stött på ett liknande problem när jag ville uppgradera från nivå 3 till nivå 4. Eftersom varje ansökan granskas en efter en, är de föremål för approvaldisapproval baserat på vem som tittar på det ibland. För att uppgradera till högre nivåer måste du verifiera din inkomst, anställning och eventuellt andra tillgångar som du kan ha genom att tillhandahålla kontoutdrag. Vanligtvis kräver mäklare ett minimikonto och en balans på 25k bara för att få alternativ 2-handel på nivå 2, men sedan varierar varje varianter och jag har minimal erfarenhet av trovärdighet. De enda upplevelser jag har haft med dem har varit hemskt. Om du fortsätter att få problem, kolla in en annan mäklare, t. ex. TDAmeritrade eller Etrade. Om du har några andra frågor när det gäller alternativ handel, skicka mig ett mail Källa: Jag är en erfaren aktör och alternativhandlare och håller för närvarande min serie 6,63 och 65 licenser. Fidelity-alternativprogramhjälp. Vem som helst hade problem med att bli godkänd för alternativhandel över nivå 1 med Fidelity. Jag fortsätter fylla i appen som I039m berättade men får bara godkänd för nivå 1. Jag pratade med en alternativhandlare där som sa att formuläret måste fyllas ut rightquot för att få högre nivåer. Vad betyder det? Det finns inga publicerade kontominimum som jag kan hitta för högre alternativnivåer. Lägg till ditt svar Rapportera missbruk Ytterligare detaljer Om du anser att din immateriella äganderätt har åsidosatts och skulle vilja göra ett klagomål, se vår missbruk av vår policy för upphovsrättspolicyn. Ytterligare detaljer Om du tror att din immateriella äganderätt har åsidosatts och skulle vilja göra ett klagomål, Vänligen se våra godkännandenivåer för CopyrightIP PolicyOption. Förklarade En uppdelning av optionsgodkännandenivåer ett till fyra Optionsnivågodkännande är ett gemensamt förbisedt område med optionshandel. När en person öppnar ett konto, tilldelar mäklaren dem ett av flera alternativgodkännandenivåer förmodligen baserat på alternativet traderrsquos kunskaper och behov. I många fall har eleverna i Options Trader-kurser som jag nyligen läst visste inte vilken nivå av godkännande de hade och några studenter var inte medvetna om att nivåerna ens existerade. Jag föreslår att alla som är osäkra på deras alternativgodkännandenivå kontaktar sin mäklare för att ta reda på vilken nivå av optionsgodkännande deras konto har. Det är möjligt att fylla i ytterligare pappersarbete och att godkännandemängden stötte på. Det gör dock att ta tid att göra det. Faxning av pappersarbete kan påskynda processen lite. Vanligtvis finns det fyra alternativgodkännandenivåer, allmänt rankade från en till fyra, den högsta rangen är den högsta nivån av godkännande. De högre nivåerna möjliggör handel med de strategier som anges i de lägre nivåerna. Till exempel tillåter nivå 3 inte bara för spridningshandel. men också för att gå länge på samtal och satser som inkluderades i nivå 2. Således är varje nivå kumulativ. I vilket fall som helst finns det ingen officiell standard för vilka strategier som kan handlas på vilken nivå. I tabellen nedan presenteras allmänna riktlinjer för industrin när det gäller strategier som vanligtvis är förknippade med varje nivå. Jag har också lagt till en annan kolumn för förkortning. Jag brukar markera en lång position med ett plus inom parentes, medan jag i kort position använder ett minustecken. Samtal är märkta med ldquocrdquo och sätts av ldquoprdquo. Optionsgodkännandenivåer Vid den första optionsgodkännandenivån är en optionshandlare tillåten att göra omfattande samtal. samt ldquolong skyddande puts. rdquo Nu finns det en fångst till den på den här nivån tillåter en näringsidkare inte att köpa några samtal, men får bara köpa satser i de belopp som han eller hon innehar, och endast på den specifika beståndet som han eller hon äger. Till exempel, om en näringsidkare äger 100 aktier i ett lager, då kan de köpa ett enda uppsatt kontrakt och inget mer. Förresten är det i allmänhet den enda nivån som de flesta mäklare kommer att godkänna för IRA (individuella pensionskonton). Alternativgodkännandenivå 2 är en inkrementell förbättring jämfört med föregående nivå. På den här nivån tillåts en näringsidkare att utföra båda strategierna som anges i nivå 1, samt att gå länge på samtal och sätter. På den här nivån får man utföra ett direkt köp av ett samtal eller lägga på alternativa aktier, börshandlade fonder (ETF) eller till och med index. Denna nivå av godkännande är associerad med ordet spekulation, åtminstone från brokerrsquos synvinkel. Alternativgodkännandenivå 3 omfattar spridningar oavsett om de är diagonala. horisontellt eller vertikalt. Men detsamma kan inte sägas vara långt eller kortt på spridning. Om man kortar en horisontell spridning utan tillräckliga medel på sitt konto, kommer mäklaren automatiskt avvisa den ordern. Än en gång finns det begränsning på var och en av dessa olika nivåer av optionsgodkännande. Att korta något utan ägande hör till nästa nivå. Optionsgodkännande nivå 4 är känd som odefinierad försäljning eller kortslutning. (Jag gillar att använda ordet ldquoexposedrdquo i stället för ldquonaked, rdquo speciellt när jag pratar om spridningshandling, vilket innebär flera positioner, även kända som ben. Ibland kan en av positionerna bli avslöjade eller utsatta, så om jag säger att jag har ett ldquonaked ben, rdquo det låter udda.) Nivå 4 är den högsta godkännandenivån och bara om någon alternativstrategi kan utföras på denna nivå så länge som storleken på kontot är för brokerrsquos att tycka om, vilket vanligtvis är ganska stort. På den här nivån är kortförsäljning möjlig, liksom många olika typer av förhållningsspridningar. Artikel skrivs ut från InvestorPlace Media, investorplace200903option-approval-levels-explained. Fidelity Review Branschledare när det gäller ekonomiska resurser Om you8217ve tittade på någon tv de senaste åren, är det troligt att Fidelity8217s 8220follow den gröna line8221-reklamen har stött på din skärm. Commercials är en sann representation av Fidelity8217s position i branschen som ledande inom investeringsvägledning och pensionsplanering. Fidelity hjälper dig att skapa en investeringsplan för din pensionering och hålla dig uppdaterad med strategier för att bygga din portfölj för lång sikt. Utmärkt ny mobil app Fidelity erbjuder mobila appar för ett antal olika enheter så att du kan handla på språng. Navigationen är annorlunda än you8217ll se någon annanstans, men det är inte en dålig sak. Det bästa med appen är fortfarande möjligheten att sätta in checkar direkt i ditt Fidelity-handelskonto. Du kan också överföra pengar och till och med betala räkningar. Den nya iPhone-appen gör att du kan utföra avancerade affärer och utföra forskning på enskilda bestånd, men nya funktioner som Market8217s mest aktiva lista och avsnittet News Video gör det verkligen klart över konkurrensen. Market8217s mest aktiva lista visar en värmekarta över de mest aktiva aktierna för day8217. Från den här skärmen kan du klicka på någon av lagren för detaljerad forskning och nyheter. Nyhetsvideosektionen är mycket välorganiserad och ger möjlighet att bläddra åt sidan för att se nyhetsberättelser om de ämnen som intresserar dig. I det här avsnittet i mobilappen kan du också se video nyheter direkt från Reuters. Solid support network Fidelity har lokala filialer på över 140 platser i hela landet där du kan tala med en representant personligen. Med närvaro på Facebook, Twitter och LinkedIn är Fidelity också tillgängligt på nästan alla större sociala medier, och de är mycket lyhörda på Facebook, rutinmässigt besvara frågor och postar nästan dagligen. Deras moderatorer är på Twitter under marknadsföringen, måndag till fredag. Ingen insättning krävs för att öppna ett konto En av de bästa sakerna att börja med Fidelity är att du don8217t måste begå några pengar när du öppnar ett konto. Du kan gå med så lite pengar som du känner dig bekväm med. På ett sätt är det 8282 som en gratis provperiod eftersom du kan dyka in och prova alla funktioner utan att göra ett betydande finansiellt engagemang. Inkonsekvent navigering med svåra att hitta funktioner Navigationen inom ett Fidelity-konto är relativt enkelt. Genom att klicka på en av huvudflikarna får du en rullgardinsmeny med alternativ i den fliken, så du behöver inte lämna den aktuella sidan. Otroligt nog, detta alternativ är isn8217t konsekvent för varje flik. Om du till exempel klickar på fliken Guidance 038 Retirement tar du bort från din aktuella sida. Dessutom kan det hända att du har svårt att hitta några vanliga kontofunktioner, till exempel Fidelity8217s Learning Center, som är begravd inom fliken Forskning. Utbildningsverktyg kan bli starkare Medan Fidelity erbjuder en anständig mängd forskningsverktyg och råd, kommer deras djup och presentation att bli mindre än de andra stora mäklarna. Fidelity erbjuder nivåer av pedagogiska resurser som betecknas som nybörjare, mellanliggande och avancerade för att komma igång. Tyvärr erbjuder de don8217t inte förmågan att testa dina strategier med virtuell handel, men möjligheten att öppna ett konto utan inledande insättning kan kompensera det (om du har tiden). Ingen snabb orderingång på webbaserad plattform Det betyder att det bara finns ett standard sätt att göra en handel, och it8217 är inte ett mycket snabbt alternativ. De flesta mäklare erbjuder någon form av avtagbar orderbiljett eller knapp som du kan klicka för att snabbt göra affärer. It8217 är både en fråga om bekvämlighet och tidslöshet om du letar efter att snabbt komma in eller ut ur handeln. Detta är ytterligare bevis på att Fidelity är byggt för den långsiktiga investeraren och inte den dagliga näringsidkaren. Detaljhandeln Kostnader och avgifter Mäklareassistenter: 32.95 Kontraktsavgift: Ej erbjudet Underhållsavgifter: 0 Marginalräntor: 3,75-8,575 Minsta kontobalansavgift: 0 Fondbörsen - Belopp: 0 Fondbörsen - Ej belastning: 75 Alternativ Kontraktspris: 0,75 Alternativ Flatavgift: 7,95 Lagerpris: 7,95 ACHEFT Återkallande: 15 Avstämningskontroll: 0 Kontrollera Återkallelse: 0 Innehållsförlust: 15 Tvångsmarginal Sälj: Okänd Fullständig kontoöverföring: 0 IRA Årlig avgift: 25 Delvis kontoöverföring: 0 Stopp Betalning på Check: 15 Telefon Order: 12.95 0.75contract Liknande produkter

No comments:

Post a Comment