Thursday 10 August 2017

Amy Sangster Forex Handel


Hej, Mitt namn är Amy Jag är tjugosex år gammal och pensionerade från råttan på tjugotvå. Jag studerade ekonomi, lärde mig att handla forex och lanserade oändlig välstånd. ett företag som jag är extremt passionerad för. Genom min absoluta aversion för 9-5-livsstilen har jag utvecklat en brinnande önskan att undervisa och bevisa för andra (speciellt today8217s ungdom) att det inte bara är din utbildning utan din primärt tankegång som bestämmer din resa. Lite om mina tankar Om du inte har ett öppet sinne kan mina tankar och idéer vara helt främmande för dig, vilket är okej. Jag är en livlig, glad person som förstår att attityden påverkar allt. Jag omger mig med människor som stöder och motiverar varandra, och har absolut nolltolerans för alla som försöker göra motsatsen. Jag älskar utmanande society8217s normer och inspirerande andra i processen. Jag är aldrig lyckligare än när en oändlig välståndsstudent når ut till mig för att berätta för mig att jag har förändrat livet i sitt liv till det bättre. Jag tror att 8220success8221 gör vad du vill, när du vill, tjänar andra, ger kärlek, delar ett meddelande, känner dig verkligen uppfylld och kan inte definieras i form av en monetär bild. Jag lever för nya upplevelser och kärlek med hela mitt hjärta. Jag uppmärksammar inte stereotyper. Jag vet att glaset är alltid halvfullt. Jag uppskattar de små sakerna, som jag vet hur snabbt de kan försvinna. En liten om mitt liv En av de största lektionerna I8217 har lärt sig i livet är att it8217s inte alltid (om någonsin) perfekt Trots vad våra liv ser ut från utsidan står vi alla inför utmaningar och alla handlar om dem på vår egen väg. Tricket är då att jag alltid ska jaga livet 8220perfect8221 så att du äntligen kan lyckas8221, men att lära dig att vara balanserad och tacksam under livet8217s vändningar. För mig är ett perfekt liv att vara framgångsrik eller uppnå materiella ägodelar (även om jag självklart tror att alla kan uppnå detta med rätt inställning också), it8217s om att skapa en perfekt attityd som gör att du kan njuta av livet fullt ut, oavsett omständigheterna . Även om I8217m välsignades för att ha ett bra liv materiellt, lärde I8217ve att ägodelar bara är ägodelar och ingenting mer. De kan inte lysa upp din dag eller ge dig en varaktig glädje. De är statiska föremål. Nyckeln till ett levande liv är det folk du valde att spendera med, så välj klokt, älska med allt du har och kom ihåg att oavsett hur mycket du uppnår materiellt är ingenting viktigare än dina vänner och familj. It8217s av den anledningen att I8217m är så passionerad om alternativ till 9-5 livet. Livet är tänkt att vara levt, inte uthållet, och tyvärr för alltför många människor slänger majoriteten av sina liv i jobb de hatar, bara för att leva, och ännu värre, de tycker att det här är det enda sättet att komma ifrån. Efter att ha sett hur en förändring i tankesätt och ökad kunskap påverkat mitt liv, är det inget mer uppfyllande än att kunna överföra det till andra och se deras liv förändras också. När I8217m inte handlar eller arbetar med oändlig välstånd. Jag gillar att spendera så mycket tid som jag kan utomhus. I8217m en ivrig showjumper och har också byggt upp ett företag runt hästar. I8217m är också en hälso-fanatiker och njuter av att laga fantastisk vegansk mat, träna och expandera min medvetenhet om vilken hälsa som verkligen betyder. I8217m från Australien ursprungligen och även om I8217m brukar resa, ligger I8217m från Florida för närvarande. Jag är dedikerad till att öka min medvetenhet på alla områden varje dag och är passionerad för att dela med dig. Du kan läsa mer om min handelsresa här. Lärandet är det enda som är minsta, aldrig utbrott, aldrig regrets och aldrig glömmer. Kommer snart. Tråd: Tankar på Amy Sangster av infiniteprosperity. au Jag vet inte om shes för riktigt eller inte. Men när jag var 18 år och aktiemarknaden var stigande baserat på techbubblan, lärde jag mig själv till dagens handel innan det ens var möjligt att handla på datorer. Jag var bokstavligen tvungen att ringa in en lagerbeställning och det skulle placeras när mäklaren kvittentligen tog sig till det. Inom ett år kom Etrade. Det fanns dagar då jag gjorde 20 000,00 dagar när jag skulle göra 7 000,00. Visst var det möjligt. Jag kunde ha köpt en Ferrari eller Porsche. Men livet förändras inte mycket när du är ekonomiskt säker. Jag lever fortfarande av några av de pengar jag gjorde då. Det är absolut möjligt att tjäna pengar, mycket pengar på någon form av EQUITY MARKET, men du måste ha mycket tjock hud. Bara för att jag gjorde 20 000,00 på några dagar, betyder inte att jag inte tappade pengar på andra dagar. Det var mycket svårt att hantera handel med 30 000 000,00 (30 miljoner) aktier per år i en sådan ung ålder. Trycket att förlora din tröja är intensiv. Ta det från mig: Det är möjligt att göra stora summor pengar. Men det är väldigt mycket sällsynt. Amy gör den stora delen av hennes pengar från att lära andra hur man handlar. Theres no way shed jobbar 3 timmar per vecka, om hon varligt gör pengar för handel aktier. Jag satt framför datorskärmen med CNBC på varje dag, från det ögonblick som stockbellen ringde vid 9:00 till det ögonblick som det stängdes klockan 5 (ursäkta om jag har tiden fel) När 24-timmars internethandel blev tillgänglig, skulle jag behöva övervaka mina positioner hela dagen. Jag hade inte tid att spela eller göra filmer på youtube. Inte heller skulle Amy eller någon av hennes partners, om de var sanna handlare. Jag tror att de känner till de färdigheter som krävs för att handla och kan säkert kunna förmedla sin kunskap till andra. Men den tillgången kommer med ett rejält pris. Man kan köpa en Lambo för mycket mindre än du tror. De kan ha använts fordon och det tar inte många abonnenter att tjäna 180k (priset på en lamb) när du tar ut 599,00 AU för ekonomiska lektioner. Det är inte en bluff. Men du måste veta vad du gör. Du måste ha en förmåga för affärer och varför marknaderna rör sig. Vad beträffar psykologin på en aktiemarknad är detta den exakta orsaken till att du måste ha CNBC på. Om du inte, och det finns något slags problem med ekonomin, hur kommer du veta Hur kommer du att få nyheten, och nyheten är vad som dikterar marknadens psykologi. Om du inte förstår vad jag har skrivit här, kommer du inte att lyckas. Det jag just sagt är så nära faktiskt som möjligt. Ja, det är en åsikt. Men det kommer från många års erfarenhet. I slutet av dagen tror jag Amy är en talesman för företaget. Läs ansvarsfristerna. Theyre ansvarar för ingenting alls. De råd de ger dig, ska inte tolkas som ekonomisk rådgivning. Så vad i helvete borde det tolkas som Matlagningstimer Använd din dom. Videon lockar, men som det säger säger kvoten det ser bra ut att vara sant, det är förmodligen det. Det går du. min 0,02 på Amy och hennes quotcar. quot P. S. Vad sägs om hennes hus Vad sägs om hennes klockor Hennes smycken Hennes nettovärde Några av de filmer som är gjorda måste tillverkas med hjälp av utrustning som kostar 20k. Det inkluderar inte redigering. Så, de spenderar 30k till 50k på några av dessa Youtube reklamfilmer. Det lägger inte till, ju mer jag skriver om det, desto mer är det inte meningsfullt. Id styrs klart. Ursprungligen postat av zhexiang Ja, goldylox Det är den enda videon som jag redan har tittat på. Inget annat. Göra 10K på dagligt diagram på 20 minuter. Jag vet inte vad jag ska säga om viden. Mållös. Jag håller med dig clearglass. Plus, den enda videon på YouTube där hon hävdar att hon gjort 10 000 på tjugo minuter. Hon använder technicals (trendlinjer) för att motivera sin handel. När det i verkligheten var en grundläggande avvägning från SNB: s politiska beslut. Det var ganska uppenbart att hon, trots att hon vet de grundläggande begreppen i forex, inte på något sätt har de färdigheter som behövs för att göra en Lamborghini-nivå inkomst av den. Ganska patetiskt om du frågar mig. Det finns också inget sätt att hon skulle datera en vanlig, balding och tråkig kille som Robert Himler om hon var självständigt rik. Inte en chans. Roberts pappa ägnar sig åt forskning på de två exotiska bilhandlarna och laddas. Det skulle vara en säker gissning att Roberts pappa lånar bilarna till sin son, som i sin tur använder dem för att hjälpa till att marknadsföra hans och hans flickvänner. Amy påstår i hennes YouTube-video shes som handlar ett 100.000 konto. Var får en 22 årig tjej den typen pengar när hon säger att hon inte har fått någon hjälp från någon Nope till många logiska skillnader. Senast redigerad av ShaunFenn 11-16-2012 kl. 11:00. Ursprungligen postat av vinc Det är roligt hur bara människor som aldrig tog kursen kallar det en bluff och folk som inte vet någonting om Amy kallar henne en lögnare. Du kan fråga någon IP-medlem om deras erfarenhet och du hör inte någon klagar. Jag visste ingenting om forex 4 månader sedan och nu är jag upp 10 på mitt 50k demokonto, att vara konsekvent och lära mig mer och mer varje dag. Hon hade sina pengar långt innan de startade den webbplatsen eller träffade Robert, hon vill verkligen hjälpa människor (det är ledsen att människor ser något fel på det). Och vad är fel med att sätta pris på sin tid De svarar på frågor inom 24 timmar, de skulle vara galen att göra detta gratis. Och Robert Himler har inget att göra med sin forex affär, hon driver den med sin affärspartner Lewis Mocker som också är den som introducerade henne till forex. Låt mig bara lämna härifrån med något för dig alla att tänka på: Stora tankar diskutera idéer medeltänkande diskutera händelser Små sinnen diskuterar människor. Eleanor Roosevelt Så hur mycket pengar gav du henne till att tjäna 10 på ditt spelkonto? FX-Men Honorary Member Bli medlem Sep 2010 Plats Cheshire, Storbritannien Inlägg 2.019 Jag gillar det när folk betalar för att tjäna pengar på deras demokonto Gå med idag Mar 2012 Inlägg 409 Det är roligt hur bara människor som aldrig tog kursen kallar det en bluff och människor som inte vet någonting om Amy kallar henne en lögnare. Du kan fråga någon IP-medlem om deras erfarenhet och du hör inte någon klagar. Jag visste ingenting om forex 4 månader sedan och nu är jag upp 10 på mitt 50k demokonto, att vara konsekvent och lära mig mer och mer varje dag. Hon hade sina pengar långt innan de startade den webbplatsen eller träffade Robert, hon vill verkligen hjälpa människor (det är ledsen att människor ser något fel på det). Och vad är fel med att sätta pris på sin tid De svarar på frågor inom 24 timmar, de skulle vara galen att göra detta gratis. Och Robert Himler har inget att göra med sin forex affär, hon driver den med sin affärspartner Lewis Mocker som också är den som introducerade henne till forex. Låt mig bara lämna härifrån med något för dig alla att tänka på: Stora tankar diskutera idéer medeltänkande diskutera händelser Små sinnen diskuterar människor. Eleanor Roosevelt Hej Amy, välkommen till styrelsen. Läs vårt sätt, designa ditt liv Oändlig välståndsträning går långt bortom riken av enbart forexhandel. Vårt yttersta uppdrag är att bemyndiga så många människor som möjligt för att leva ett liv med frihet, välstånd, överflöd och syfte. Innehållet som skrivs inom den här kursen har förmågan att ändra ditt liv på flera områden än bara din ekonomi, och vi har studenter över hela världen som kan garantera det. Weve hade turen att locka en fantastisk samling studenter som har bildat en sällsynt gemenskap av begåvade och inspirerade handlare. Detta är en av oändliga välstånds mest värdefulla tillgångar. IP-skillnaden Håll ögonen på dessa upplysande verktygstips. I coaching 4000 studenter från 50 länder under de senaste 4 åren har vi lärt oss en eller två om vad som gör de mest framgångsrika studenterna. Att förmedla ett balanserat perspektiv och uppnå realistiska förväntningar är nyckeln. Några av vad vi undervisar kommer att slänga dina strumpor av. men verkligheten är att för mycket spänning utan en stabil grund för förväntan kan orsaka fantasier som leder till frustrationsrelaterad avgång. Vi är så övertygade om att det vi lär oss kommer att förändra ditt liv, vi har nyligen börjat följa med alla nya livstidsanslutningar med en 100-växlargaranti. Det innebär att du kan ta kursen, ta upp din ärliga bästa insats och inom 30 dagar om du inte kan se hur lektionerna kommer att förändra ditt liv till det bättre, återbetalar du din studieavgift i sin helhet. Upphovsrätt 169 2017 Oändlig välstånd. Alla rättigheter förbehållna. Infinite Prosperity Australia Pty Ltd är en auktoriserad företrädare för Alpha Equities Futures Ltd ABN 76 131 376 415 - AFSL 327075 - Ansvarsfriskrivning FSG: s integritetspolicy Riskvarning. Kom ihåg killar, handel är inte en bli rik snabb strategi. Forex trading har stora potentiella belöningar, men också stora potentiella risker. Hävstångseffekt är ett dubbelkantigt svärd, och höga grader av hävstång kan fungera mot dig såväl som för dig. Innan du bestämmer dig för handel med FX, bör du noggrant överväga dina mål, ekonomiska situation, behov och erfarenhetsnivå. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med handel på marginaler. Oändlig välstånd ger allmän rådgivning som inte tar hänsyn till dina personliga och individuella mål, ekonomiska situation eller behov. Innehållet på denna webbplats får inte tolkas som personlig rådgivning. Möjligheten finns att du kan behålla en förlust som överstiger din ursprungliga investering, och därför bör du inte handla med kapital som du inte har råd att förlora. Om du är osäker eller tveksam, rekommenderar Infinite Prosperity att du söker råd från en oberoende finansiell rådgivare. Snälla handla inte med lånade pengar eller pengar du inte har råd att förlora, och kom ihåg att tidigare resultat inte är en indikation på framtida resultat. Vår hela första lektion - Gratis Ta det första steget mot att förändra ditt liv. För nybörjare eller avancerad näringsidkare är vår första lektion fylld med info. Gratis för en begränsad tid. Se vad som ingår raquo

No comments:

Post a Comment